Stiri de ultima ora

Răzvan Botezatu, reacții adverse extreme după vaccinarea împotriva COVID-19 cu serul suspect de la AstraZeneca. Fostul prezentator a chemat de mai multe ori ambulanța |

Răzvan Botezatu, reacții adverse extreme după vaccinarea împotriva COVID-19 cu serul suspect de la AstraZeneca. Fostul prezentator a chemat de mai multe ori ambulanța |
Monden
Acasa › Ştiri › Monden › Răzvan Botezatu, reacții adverse extreme după vaccinarea împotriva COVID-19 cu serul suspect de la AstraZeneca. Fostul prezentator a chemat de mai multe ori ambulanța

Răzvan Botezatu, reacții adverse extreme după vaccinarea împotriva COVID-19 cu serul suspect de la AstraZeneca. Fostul prezentator a chemat de mai multe ori ambulanța

Un articol de: Beatris Ionita - 28 Mar 2021, 10:33

Răzvan Botezatu a dezvoltat reacții adverse severe după ce s-a vaccinat împotriva COVID-19. Fostul prezentator TV a declarat că a făcut prima doză din lotul suspect de vaccinuri dezvoltate de AstraZeneca.

Vedeta spune că se simte extrem de rău și chiar a chemat ambulanța de câteva ori. Mai mult, una dintre reacțiile adverse ar fi apariția unor leziuni suspecte pe piele, de care nu scapă de aproape două săptămâni. 

„Am crezut că leșin [n.r. la aflara veștii că a fost inoculat cu serul din lotul suspect]. Doar mie mi se putea întâmpla. Ce să mai zic, acum îmi explic de ce mă simt atât de rău, de ce nu îmi trec bubele și de ce este din ce în ce mai rău.

Mă gândesc să refuz să mai fac rapelul, dar sper că, totuși, lucrurile se vor clarifica până când voi fi chemat la a doua administrare a vaccinului. Dar, sincer, cât ghinion să am? Îmi tot zic că nu se poate să am atât ghinion, sunt distrus de bubele astea… Deja sunt, de două săptămâni, pe tratament pentru bubele care mi-au ieșit, nu e nicio îmbunătățire, ba chiar dimpotrivă, mă mănânc mai rău ca oricând. Mă simt rău, mă simt obosit, toate acesta din cauză că un vaccin nu a fost cum trebuia. Sunt curios cine răspunde pentru toate acestea, sunt curios dacă va ieși cineva să zică că îi pare rău. Și, bănuiesc, nu sunt eu singurul cu probleme”, a declarat Răzvan Botezatu, pentru  WOWbiz.ro .

Reacțiile adverse după vaccinare care l-au doborât pe Răzvan Botezatu

„În două săptămâni de când am probleme, am sunat la salvare de câteva ori. La un moment mă simțeam atât de slăbit încât abia  mă țineam pe picioare. Apoi au apărut bubele astea, pe tot corpul, mă mănâncă de leșin, deja mi-a fost schimbat tratamentul de trei sau patru ori, și tot nu simt nicio diferență, ba chiar e mai rău.
www.b1.ro

Articole similare :
comments powered by Disqus